Нормативне забезпечення змісту початкової освіти
Орієнтовні вимоги до оцінювання
Концепція Нова Українська школа
Програми варіативної складової ПШ
ПЕРЕЛІК навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних
закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році
Програми, підручники та навчальні посібники для загальноовітніх навчальних закладів, що працюють за Вальдорфською педагогікою
Лист МОН України Щодо надання деяких роз”яснень з організації навчально-виховного процесу у початковій школі
Інструкція з ведення класних журналів
Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
Лист МОН України від _06.09.2016_№ 1/9-464 Щодо використання робочих зошитів у початковій школі
Лист МОН України Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань
НАКАЗ MIHICTEPCTBА ОСВІТИ I НАУКИ УКРАЇНИ від 29 грудня 2016 року № 1693 Про проведення загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року»