Підготовка вчителів до роботи в умовах змін
Природознавство
Фізична культура особливості навчання
Виступ Ірини Стеценко по медіатехнологіям
Інструкція по використанню Вчи.ком.юа
Опис ключових змін
в оновлених програмах початкової школи
Розвантаження та оновлення прогрограм початкової школи
Учитель початкової школи
Ефективне використання мультимедійної презентації на уроці
Лекція 1 "Що має отримати учень від уроку з презентацією?"
Лекція 2 "Презентація для учнів, а не для вчителя"
Лекція 3 "Комбінування класичних та новітніх методів навчання - запорука успіху"
Лекція 4 "Презентація - чи це легко?"
Лекція 5 "Презентація починається не з PowerPoint"
Лекція 6 "План, структурні елементи та "скелет" презентаці"
Лекція 7 "Емоційна та змістова складова виступу"
Лекція 8 "Дизайн презентації: прості поради"
Лекція 9 "Способи представлення інформації на слайдах"
Лекція 10 "Підказки та їх використання"
Лекція 11 "Технічні аспекти підготовки до уроку з презентацією"
Лекція 12 "З чого почати? Як закінчити?"
«Інтерактивна школа творчого вчителя» на січень 2017
Про новації у початковій школі
Про загальнонавчальні уміння і навички учнів початкової школи
Посилання на вебінари
Вебінар: Застосування проектів на уроках у початковій школі
Викладання інформатики в початковій школі
З вересня діти 1-4 класів навчатимуться за оновленими програмами, - Лілія Гриневич
Вебінар: Початкова школа.Робота за новою оновленою програмою
Вебінар: Застосування проектів на уроках у початковій школі
Вебінар: Технологія розвитку критичного мислення в початковій школі
Вебінар: Креативні проекти на уроках природознавства
Як створити блог !? | Вебінар - "Блог - як форма презентації роботи учителя"
Вебінар “ПРИРОДОЗНАВСТВО 1-4: ЗМІНИ ВЖЕ СЬОГОДНІ”
Вебінар: "Як закріпити знання й навички учнів початкової школи за допомогою електронних тренажерів"
Сучасний урок у початковій школі
Віртуальна виставка "Сучасний урок як ресурсний центр розвитку особистості (початкова школа)"
Роботу над освітнім проектом «Реформуємо освіту разом» було розпочато з метою узагальнення інноваційного досвіду вчителів району, кращої реалізації методичної проблеми району. Освіта XXІ століття має бути випереджальною за характером, тобто бути спрямованою в майбутнє, на розв’язання проблем нового століття, зміни в освіті мають бути сфокусовані на якісній трансформації змісту і форми.
Формування природознавчої компетентності школярів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу – проблема, над якою працюють початківці Кролевецької ЗОШ І – ІІІ ступенів №5.
20 січня відбувся майстер – клас «Я роблю так», на якому досвідом з вищезазначеного питання ділилися члени методичного об’єднання вчителів початкових класів (керівник мо Прокопенко К.В.
25 січня 2017 року на базі Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання районної школи молодого вчителя початкових класів із теми «Організація навчально-виховного процесу у початковій школі». Учителі закладу презентували власний досвід організації роботи з актуальних проблем діяльності початкової школи. Досвідом роботи щодо розвитку в учнів творчих здібностей на уроках української мови та літературного читання поділилася з колегами Возняк О.І. У ході майстер-класу вона разом з колегами виконала різноманітні завдання на розвиток творчості.
Чечель І.В., керівник районного методичного об’єднання учителів початкових класів, запропонувала розв’язати цікаві математичні задачі з теми «Міри довжини».
Практичну складову програм допоможуть реалізувати практичні поради вчителя Погорєльської Н.М., яка в ході майстер-класу навчила колег проводити цікаві досліди з природознавства.
Емоційне забарвлення у хід засідання внесла вчитель Марій В.О, яка не тільки ознайомила колег з технікою петриківського розпису, а й разом з педагогами виконала практичну роботу «Гілочка калини та квітка технікою петриківського розпису».
Підсумки засідання проведені з використанням інноваційних форм роботи: учасники семінару висловили свої враження за допомогою прийому «Сенкан».
Високий рівень проведення майстер-класів педагогами закладу відзначила у своєму виступі методист відділу освіти Штацька Л.В., а керівник районної школи молодого вчителя початкових класів Наталенко Л.Л. окреслила шляхи подальшої роботи молодих педагогів (за матеріалами сайту Кролевецької СШ І-ІІІ ступенів №1 http://krol-sh1.at.ua)
|