Вівторок, 16.10.2018, 02:50
Відділ освіти Кролевецької РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Категорії розділу
Новини [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

« Творчий підхід до планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти».

Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації на 2018 рік, методистом із дошкільної освіти Суярко Л.І. 09.02.2018 року проведено семінар вихователів дошкільних закладів району на тему « Творчий підхід до планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти».

Суярко Л.І. зупинилася на питанні блочно-тематичного планування освітнього процесу, особливостях організації освітнього процесу в різновікових групах, визначенні рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку за різними моделями: кваліметричною моделлю, авторською системою діагностування сформованості освітніх компетенцій дітей старшого дошкільного віку, що визначені Базовим компонентом дошкільної освіти та програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Лариси Ковальчук «Діагностування сформованості освітніх компетенцій дітей старшого дошкільного віку». Познайомила присутніх із чинними комплексними та парціальними програмами, які дозволені для використання в закладах дошкільної освіти, нормативно-правовими документами.

Учасники зустрічі мали можливість ознайомитися з методикою визначення рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку, переглянувши відеоролики із досвіду роботи Сумського закладу дошкільної освіти №7 «Попелюшка».

«Гармонія руху-2017»

На виконання наказу відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації №442-ОД від 28.09.2017 у дошкільних навчальних закладах району проходив фестиваль «Гармонія руху-2017».
У районному етапі фестивалю взяли участь 1037 дошкільнят, що становить 89,9% від загальної кількості вихованців дошкільних закладів.

Форматом заходу було передбачено залучення дітей до різноманітних форм роботи фізкультурно-оздоровчого, валеологічного, художньо-естетичного спрямування. Педагогічним колективам була надана можливість самостійно визначати програму проведення фестивалю в межах окремого дошкільного закладу, враховуючи специфіку його діяльності, кадрового забезпечення, матеріальних умов, контингенту вихованців.

Упродовж фестивального тижня в дошкільних навчальних закладах району було проведено багато цікавих форм роботи з поєднанням фізкультури та музики: рухливі ігри, естафети і атракціони, розваги, вправи з елементами аеробіки та спортивних ігор (футбол, городки), конкурси малюнків, загартувальні процедури під музичний супровід, екскурсії та туристичні походи, велосипедні перегони, подорожі екологічно-оздоровчими маршрутами, дні здоров’я, динамічні паузи та ін.
Цього року фестиваль «Гармонія руху» в Кролевецькому дошкільному навчальному закладі (центр розвитку дитини) № 9 «Ромашка» був присвячений художньо-естетичному напрямку і проходив під девізом «Від гармонії руху – до гармонії душі». Змістовним, спрямованим на гармонійний розвиток дітей стали заняття з використанням нетрадиційних методик: малювання на піску, кольоровим піском, сіллю, на креативній дошці, на жатому мокрому папері, штампами, жатим папером, нитками, трубками, паличками, пульверизатором. Графічне зображення музики, малювання в повітрі відкрило широкі можливості в формуванні відчуття руху, ритму, темпу, характеру мелодії, в зануренні дітей в музику, навчанні жити нею. Родзинкою фестивалю у Кролевецькому ДНЗ №9 став арт-проект, родинне свято за участі дітей, батьків, педагогів, який дав змогу всім його учасникам залучитися до атмосфери загального емоційного піднесення, співпереживання та творчої діяльності.

Завершальним акордом фестивалю у всіх дошкільних закладах стали музично-спортивні свята, проведені наприкінці тижня. Їх тематика відрізнялася особливою різноманітністю.
Переможцем у номінації художньо-естетичного спрямування визнано Кролевецький дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №9 «Ромашка», у номінації валеологічного спрямування – Буйвалівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад», у номінації фізкультурно-оздоровчого спрямування – Кролевецький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №5.

 
 
  •  
  •  
  •  
  •  

Майбутнє кожної людини – у її власних руках. Очевидним є те, що виховання соціально-відповідальних та освічених у фінансовій сфері дітей робить їх спроможними змінити власне життя та світ довкола на краще, тим самим збільшуючи шанси на успішне й щасливе майбутнє. Допомогти дітям усвідомити їх потенціал для того, щоб зробити світ кращим за допомогою освіти – ось основна місія Афлатота.
26 квітня 2017 року на базі Кролевецького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №10 «Горобинка» відбулося засідання обласної методичної студії «Соціально-економічна освіта дошкільників – сучасний погляд» (за освітнім проектом «Афлатот») для спеціалістів управлінь (відділів) освіти, методистів дошкільної освіти Р(М)МК, педагогів дошкільних закладів м. Глухова, Кролевця, Конотопа, Охтирки, Сум. Захід організовано Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.
Присутніх привітала в.о.начальника відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації Ільченко Л.І..
Завідувач Кролевецьким дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) №10 «Горобинка» Лавріва В.В. презентувала дошкільний навчальний заклад, ознайомила з напрямками його діяльності.
У практичному блоці учасникам зустрічі було запропоновано перегляд інтегрованого заняття «Святкова ярмарка Афлатуна», у процесі якого майстерно інтегровані завдання соціально-економічного виховання дошкільників та музичного розвитку. Бажаними персонажами під час заняття були Явтух з Явтушкою та улюблений Афлатунчик. Цікаве, незабутнє заняття відбулося завдяки творчості і креативності педагогів Маланій В.М., Придатченко О.В., Костель О.О. та тісній співпраці з батьками вихованців.
Вихователь-методист Бортник Л.І. провела з педагогами тренінг «Афлатот» – програма соціальної та фінансової освіти дошкільників». Робота в інтерактивній формі знайшла відгук в її учасників, які акцентували увагу на необхідності проведення подібних заходів і надалі з метою обміну досвідом, отримання нових знань.
Вихователі Маланій В.М., Кім Н.О., Придатченко О.В. презентували колегам дидактичні ігри, навчально-методичні посібники соціально-економічного спрямування, продемонстрували ляльку-посібник Афлатун.
Методист із дошкільного виховання навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Міщенко Л.Б. ознайомила з перебігом упровадження програми «Афлатот» на Всеукраїнському та обласному рівнях, провела інтерактивний практикум «Стратегія упровадження проекту «Афлатот».
Під час калейдоскопу педагогічних надбань досвідом упровадження програми «Афлатот» поділилися Суярко Л.І., методист районного методичного кабінету відділу освіти Кролевецької райдержадміністрації, Балагур О.М., вихователь-методист Охтирського дошкільного навчального закладу(ясла-садок) «Теремок», Максимова І.І., завідувач Глухівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Чебурашка», Лєгарева О.Л., вихователь-методист КУ Сумський навчально-виховний комплекс-дошкільний навчальний заклад №11 «Журавонька», Гордієнко А.І., вихователь-методист Конотопського навчально-виховного комплексу загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-дошкільний навчальний заклад «Казка».
Була представлена виставка «Навчально-методичне забезпечення до програми «Афлатот».


Інструктивно-методична наради для завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів з питання «Контрольно-аналітична діяльність керівника»

Одним із головних завдань дошкільного навчального закладу є надання якісної освіти дітям дошкільного віку. Тому контрольно-аналітична діяльність керівника закладу відіграє важливу роль, адже контроль допомагає педагогам методично правильно організувати роботу з дітьми, спонукає їх до творчості, сприяє росту активності. Відділ освіти Кролевецької районної державної адміністрації вважає, що контрольно-аналітичний аспект діяльності адміністрації ДНЗ повинен мати відповідний рівень, бути дієвим та аналітичним. Саме про це велася мова під час інструктивно-методичної наради для завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів з питання «Контрольно-аналітична діяльність керівника», яка відбулася 16 грудня 2016 року у районному відділі освіти Кролевецької районної державної адміністрації.
Методист відділу освіти Суярко Л.І. у слайдовій презентації розкрила види контролю, його алгоритм та методи проведення, причини управлінських невдач, оформлення результатів контролю. Актуальність обраної теми наради, стан та проблеми, які виникають при здійсненні контрольно-аналітичної діяльності, висвітлив у своєму виступі начальник відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації Масалига С.В.
У роботі наради взяли участь завідувач районної ПМПК Срібранець Т.М., яка познайомила присутніх із нормативно-правовим забезпеченням інклюзивної освіти та фахівець відділу освіти Срібранець М.А, яка надала поради щодо проведення у закладах освіти спеціальних об’єктових навчань та тренувань із питань цивільного захисту та протипожежних навчань і тренувань у 2017 році.
Заслухано інформацію завідувача дошкільного навчального закладу(ясла-садок) №10 «Горобинка» Лаврівої В.В., завідувача та вихователя-методиста Кролевецького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №6 Долгіх Т.І., Лінік О.А. щодо здійснення внутрішнього контролю в дошкільному закладі.

Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Президент УкраїниМіністерство освіти і науки



  • Освіта.ua


  • Сумський ОІППО
  • Педагогічна преса
    Copyright krol-vidosvitat.ua© 2018uCoz